Úředník/ce - referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor
Město Bruntál nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Úředník/ce - referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 30 000 do 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Město Bruntál, okres Bruntál. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.11.2025. Další informace vám poskytne Podatelna, tel.: 554706111, e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo:
Úředník/ce – referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.
nástup: listopad 2025, případně dle dohody
Předpoklady a požadavky pro vznik pracovního poměru, charakteristiku vykonávané pozice a náležitosti přihlášky do výběrového řízení najdete na stránkách www.mubruntal.cz
Písemnou přihlášku lze podat do 9.10.2025.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Město Bruntál
Místo výkonu práce:
Bruntál
Platové ohodnocení:
30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
Od 1.11.2025
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Podatelna
Telefon: 554706111
E-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz
Referenční číslo ÚP:
31895700730
Poslední aktualizace:
12. 9. 2025