Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Bruntál / Pracovník/ce kultury, oddělení kultury

Pracovník/ce kultury, oddělení kultury

Město Bruntál nabízí volné pracovní místo v oboru kultury a sportu na pozici Pracovník/ce kultury, oddělení kultury. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 29 000 do 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Město Bruntál, okres Bruntál. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.7.2025. Další informace vám poskytne Podatelna, tel.: 554706111, e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz.

Poznámka zaměstnavatele

zařazení: 9. - 10. platová třída
předpokládaný nástup: 01. 07. 2025, případně dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
o způsobilost k právním úkonům, občanská bezúhonnost.
Další požadavky:
o ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu, nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání zakončené maturitní zkouškou; výhodou je vzdělání se zaměřením na kulturu, divadlo, hudbu či management v kultuře,
o výborná znalost českého jazyka, vysoká úroveň vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu,
o velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti, spolehlivost, flexibilita,
o schopnost komunikace s odbornou veřejností a médii,
o samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita, zájem o další vzdělávání,
o praxe v oblasti kultury (v ČR i zahraničí) výhodou,
o znalost cizího jazyka výhodou.

Charakteristika vykonávané pozice:
o komplexní příprava a zabezpečení kulturních pořadů pro veřejnost včetně jejich organizačních,
personálních, finančních, technických a provozních záležitostí,
o příprava dramaturgického plánu divadelní sezóny,
o zodpovídá za propagaci: tvorbu, výlep a distribuci plakátů a tiskové podklady pro tvorbu kulturního měsíčníku, včetně zveřejnění pořádaných akcí na webu města a sociálních sítích,
o je administrátorem elektronického rezervačního a informačního systému, který prostřednictvím sítě internet umožňuje rezervace i prodej vstupenek, pořizuje údaje a data o pořadech, včetně operativních změn, spravuje síť uživatelů, zabezpečuje vzory vstupenek a jejich dodání,
o zajišťuje výstavní plán ve foyeru divadla a na venkovních bannerech, zpracovává scénář výstav, včetně technické realizace a propagace.

Nabízíme:
o pružnou pracovní dobu,
o 5 týdnů dovolené,
o 5 dnů sick days,
o a další benefity.
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
o jméno, příjmení a titul uchazeče,
o datum a místo narození uchazeče,
o místo trvalého pobytu uchazeče,
o druh a číslo dokladu prokazující totožnost a státní občanství a je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
o datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
o strukturovaný profesní životopis (s uvedením odborných znalostí a dovedností včetně údajů o
odborných znalostech a dovednostech, získaných oprávněních a certifikátech) ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se pořádání kulturních akcí,
o motivační dopis,
o výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; při podání přihlášky lze doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti,
o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doklad připojit v prosté kopii,
o kontaktní telefon, e-mail (nepovinné, slouží pro snadnější komunikaci).
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Písemnou přihlášku lze podat ve lhůtě do 22. 06. 2025:
. na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál
. odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu: c9vbr2k
. poslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL

Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: Město Bruntál
Místo výkonu práce: Bruntál
Platové ohodnocení: 29 000 – 40 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.7.2025
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Podatelna
Telefon: 554706111
E-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz

Referenční číslo ÚP: 31406380738
Poslední aktualizace: 6. 6. 2025

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 9. 6. 2025.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů