Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Bruntál / Úředník/ce - referent/ka dopravních přestupků, odboru dopravně správních agend

Úředník/ce - referent/ka dopravních přestupků, odboru dopravně správních agend

Město Bruntál nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Úředník/ce - referent/ka dopravních přestupků, odboru dopravně správních agend. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením od 25 000 do 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Město Bruntál, okres Bruntál. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 20.9.2024. Další informace vám poskytne Podatelna, tel.: 554706111, e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz.

Poznámka zaměstnavatele

Úředník/ce - referent(ka) dopravních přestupků,
Odboru dopravně správních agend

na dobu : určitou na zástup za dlouhodobou nemoc a mateřskou a rodičovskou dovolenou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 10.
předpokládaný termín nástupu: možný ihned, případně dle dohody

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk

Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, obor právo výhodou, nebo vyšší odborné vzdělání,
- znalost zákonů č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, č. 250/2016 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů, č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků v platném znění, případně odborná způsobilost k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, v platném znění
- výhodou znalost problematiky územně samosprávných celků
- velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC
- samostatnost, pečlivost, velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti, schopnost samostatného jednání a rozhodování, spolehlivost, odpovědnost, zkušenosti v jednání s lidmi, asertivní jednání, odolnost vůči stresu a psychické zátěži, logické uvažování, předpoklady pro týmovou spolupráci
- ŘP sk. B výhodou
- praxe ve státní správě výhodou
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění, výhodou

Charakteristika vykonávané pozice:
Projednávání přestupků týkajících se objektivní odpovědnosti provozovatele vozidla v I. stupni, v plném rozsahu.






Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, příspěvek na stravování a další benefity.

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče
- telefon/email (dobrovolný údaj pro snazší komunikaci v rámci výběrového řízení).

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 19. 09. 2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál, nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 994/20
792 01 BRUNTÁL

Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.

zapsáno: 14.8.2024

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: Město Bruntál
Místo výkonu práce: Bruntál
Platové ohodnocení: 25 000 – 40 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 20.9.2024
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Podatelna
Telefon: 554706111
E-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz

Referenční číslo ÚP: 29860440716
Poslední aktualizace: 16. 8. 2024

Podobné pracovní nabídky

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 13. 9. 2024.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů