Sociální pracovník oddělení sociálně právní ochrany dětí
Město Krnov nabízí volné pracovní místo v oboru zdravotnictví na pozici Sociální pracovník oddělení sociálně právní ochrany dětí. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 25 280 do 37 170 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Město Krnov, okres Bruntál. Nástup možný od 1.3.2023. Další informace Vám poskytne Bc. Dagmar Jatzková, DiS., tel.: 554697207, e-mail: djatzkova@mukrnov.cz.
Zaměstnavatel:
Město Krnov
Místo výkonu práce:
Krnov
Platové ohodnocení:
25 280 – 37 170 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
Od 1.3.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou jako zástup za rodičovskou dovolenou.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk,
" a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
II. POŽADAVKY:
" odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších právních předpisů,
" výhodou zkouška zvláštní odborné způsobilosti při sociálně právní ochraně dětí,
" výhodou praxe ve veřejné správě,
" znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností uvedených v popisu pracovního místa, který je součástí tohoto inzerátu jako hypertextový odkaz.
Osobnostní předpoklady:
" odpovědný přístup k práci, ochota a trpělivost,
" výborné komunikativní schopnosti, umění jednat s lidmi,
" citlivý přístup ke klientům,
" schopnost zvládat zvýšenou pracovní zátěž /odolnost vůči stresu,
" znalost práce na PC,
" řidičský průkaz sk. "B".
Nabízíme:
" odborné vzdělávání u akreditovaných společností, podporu osobního rozvoje,
" pružnou pracovní dobu,
" benefitní karta - příspěvek na stravné, dovolenou, kulturu a sport aj.
" 3 dny indispozičního volna.
III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově.
Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného
z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě - 11. platová třída.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.
Přihlášky zasílejte do 3. 2. 2023 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte "Výběrové řízení - sociální pracovník - OSPOD - NEOTVÍRAT". Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Mgr. Ivo Zdráhal, pověřený vedením odboru sociálního a školství,
tel. 554 697 505, nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka úřadu, tel. 554 697 207.
Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Poskytnutí osobních údajů uchazeče je v souladu s požadavkem zákona číslo 312/2002 Sb.,
o úřednících ÚSC. Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou použité a zpracovávané jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání. Dokumenty předložené uchazečem budou uložené u personalistky úřadu a předložené k přečtení pouze členům výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Po ukončení výběrového řízení budou všechny dokumenty vrácené zpět uchazeči doporučenou zásilkou do vlastních rukou. V případě, že se nám zásilka vrátí jako nedoručená, tak budou všechny dokumenty uchazeče skartovány.
Z : 17.1.2023
První kontakt
Kontaktní osoba: Bc. Dagmar Jatzková, DiS.
Telefon: 554697207
E-mail: djatzkova@mukrnov.cz
Referenční číslo ÚP:
26732760785
Poslední aktualizace:
17.1.2023