Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Bruntál / Úředník/ce - referent/ka silničního hospodářství oddělení vody, odpadů a silničního hospodářství, odboru životního prostředí, silničního hospodářství a zemědělství

Úředník/ce - referent/ka silničního hospodářství oddělení vody, odpadů a silničního hospodářství, odboru životního prostředí, silničního hospodářství a zemědělství

Město Bruntál nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Úředník/ce - referent/ka silničního hospodářství oddělení vody, odpadů a silničního hospodářství, odboru životního prostředí, silničního hospodářství a zemědělství. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 25 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Město Bruntál, okres Bruntál. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.8.2022. Další informace Vám poskytne Podatelna, , tel.: 554706111, e-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz.

Zaměstnavatel: Město Bruntál
Místo výkonu práce: Bruntál
Platové ohodnocení: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.8.2022 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.-10.

Uchazečem se může stát osoba, která:
- je státním občanem ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Další požadavky:
- vysokoškolské vzdělání, vyšší odborné vzdělání technického nebo stavebního směru; dopravní stavby, stavebnictví výhodou nebo středoškolské vzdělání stavebního směru,
- znalost práce na PC
- dobré komunikační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita
- řidičský průkaz sk. B
- odborná způsobilost podle zák. č. 312/2002 Sb. výhodou
Charakteristika vykonávané pozice:
Výkon přenesené působnosti podle zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, v platném znění, jako silniční správní úřad vykonává působnost obecního úřadu obce s rozšířenou působností (vykonává působnost silničního správního úřadu ve věcech silnic II. a III. třídy a veřejně přístupných účelových komunikací - zejména rozhoduje o omezení obecného užívání a nařizuje objížďky na místních komunikacích a veřejně přístupných účelových komunikacích, povoluje zvláštní užívání místní komunikace a stanovuje podmínky pro toto zvláštní užívání z důvodu např. přepravy zvlášť těžkých nebo rozměrných předmětů, užití místní komunikace pro umisťování reklamních zařízení, umísťování, skládání a nakládání věcí a materiálů, provádění stavebních prací, zřizování vyhrazeného parkování, pořádání sportovních, kulturních, náboženských, zábavních a jiných akcí pokud by jimi mohla být ohrožena bezpečnost silničního provozu); zveřejňuje informace o uzavírkách a objížďkách na místních komunikacích ve svém správním obvodu v Centrální evidenci pozemních komunikací.
Výkon přenesené působnosti podle zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném znění, jako dopravní úřad ve správním obvodu obecního úřadu obce ve věcech městské autobusové dopravy a taxislužby.
Výkon přenesené působnosti podle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, jako speciální stavební úřad pro dopravní stavby na silnicích II. a III. třídy, místních komunikacích a na veřejně přístupných účelových komunikacích povoluje stavby ve společném územním a stavebním řízení, stavebním řízení, kolauduje stavby apod.
Výkon přenesené působnosti podle zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů.

Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 7. 7. 2022 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu:

Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL

Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez
Z : 30.5.2022

První kontakt

Kontaktní osoba: Podatelna
Telefon: 554706111
E-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz

Referenční číslo ÚP: 25462140713
Poslední aktualizace: 30.5.2022

Podobné pracovní nabídky

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 25.6.2022.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů