Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Bruntál / Úředník/ce - referent/ka správy majetku, oddělení správy majetku, odboru správy majetku, investic a dotací

Úředník/ce - referent/ka správy majetku, oddělení správy majetku, odboru správy majetku, investic a dotací

Město Bruntál nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Úředník/ce - referent/ka správy majetku, oddělení správy majetku, odboru správy majetku, investic a dotací. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 25 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Město Bruntál, okres Bruntál. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.2.2022. Další informace Vám poskytne Podatelna.

Zaměstnavatel: Město Bruntál
Místo výkonu práce: Bruntál
Platové ohodnocení: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.2.2022 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9. - 10.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk

Další požadavky:
- vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou přírodovědného směru,
- výhodou praxe a orientace v oblasti správy majetku,
- základní orientace v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákoně č.114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny,
- uživatelská znalost práce na PC v programech Microsoft Office,
- základní znalosti a orientace v geografickém informačním systému výhodou,
- řidičský průkaz sk. B,
- samostatnost, pečlivost, důslednost, organizační a koordinační schopnosti, schopnost týmové práce, odolnost vůči stresu.

Charakteristika vykonávané pozice:
Komplexní zajištění správy, evidence a provozování majetku města Bruntál s péčí řádného hospodáře a výkon majetkových práv dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích a zákona č.114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny. Jedná se o zabezpečení následujících agend.
" Komplexní péče o veřejnou zeleň, dřeviny rostoucích mimo les,
" Komplexní zajištění odpadového hospodářství,
" Zajištění věcného plnění správy pohřebišť a vodních prvků na území města,
" Práce s pasporty města, studie proveditelnosti veřejné zeleně, návrhy koncepce.

Nabízíme:
Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days a další benefity.

Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího,
- státního občana,
- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 25.01.2022 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu:
Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 20
792 01 BRUNTÁL

Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.
Z : 7.1.2022

První kontakt

Kontaktní osoba: Podatelna
Telefon: 554706111
E-mail: posta@mubruntal.cz; podatelna@mubruntal.cz

Referenční číslo ÚP: 24053140732
Poslední aktualizace: 7.1.2022

Podobné pracovní nabídky

Město Bruntál – Bruntál
6.1.2022 · 25 000 – 35 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 22.1.2022.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů